handdator

Visa fullständig version : Diskussion om sionisters vs muslimers makt i samhället

S..
2009-01-22, 05:42
Vilket jävla gnäll det är hela tiden på folk om muslimer hit och dit, kan inte folk förstår att det är sionisten som ockuprerar vårt land och sedan släpper in muslimerna hit, jag försvarar inte muslimernas migrering till Sverige, men den kampen de för i sina respektive hemlände mot juden är rättfärdigad, dom vill försvara sitt territorium, det vill vi också.
För mycket folk har gått på SionistDummokraternas populistiska snack om att det är muslimernas fel att dom är här, kan inte folk förstå att det är juden som ser till att dom kommer hit?
De vill se till att både vi och araberna blir en helt grå massa av konsumenter, jag har sagt det förr och jag säger det igen:
det är inte muslimerna som släpper in sig i Sverige, och varför i helvete klagar folk på de fanatiska kämpar som stannar kvar i sina respektive hemländer och kämpar för det samma?
Den svenska rörelsen behöver ta åt sig lite fanatism från Palestinierna och andra fanatiska fanatister, det tar emot att säga det men många inom den svenska rörelsen är pascifister, ni vet vilka ni är, ta åt er!
Sen har vi en klick som är fanatiska kämpar, vilka skulle ge sitt liv för kampen i handlingen inte bara ordet, ni vet vilka ni är killar och tjejer!

"Folk skriver siffror på autogiroblanketter och kallar det för insats.
Jag skriver under med mitt liv och kallar det för plikt!"

stavfel samt inkorrekt meningsuppbyggnad skyller jag på att jag var smått irriterad och tangentbordet glappar.

Det är förvisso sant att judarna gör att muslimerna kommer hit. Men det är i form av flyktingar. Hade svenska politiker valt att ändra sin flyktingpolitik hade judarnas makt redan varit degraderad. Faktum är att det antagligen inte finns judiska råd världen över där man diskuterar hur man ska förstöra respektive land. Det är istället de judiska influenser som påverkar median i respektive land, som utgör någon form av fara för människors tankesätt.

Man kan se på det så att det spelar ingen roll vad judemedian ljuger om för dagen, eller hur mycket pengar de snuvar det svenska folket på i förhållande till den faktiska fysiska terror som muslimerna utsätter svenskar för. Våldtäkt, mord, rån och droger är saker som vi kan tacka arabiska invandrare för. Gullandet med muslimer har ingen ting med en kamp mot sionismen att göra. Oavsett om en jude blir träffad av en katusja i Tel Aviv så påverkar det inte Sverige överhuvudtaget.

Islam är lika expansionistisk och farlig för de vita folken som Sionismen. Om inte farligare, då den hotar både liv och hälsa, och inte uteslutande angriper ekonomiska mål.

Ja, de arabiska flyktingarna kommer hit pga judens krig i deras hemländer, det är juden som infiltrerat regeringarna i respektive vita länder som gör att det blir så lösa tyglar med invandringen. Faktum är att de alla går efter Sions Vise Protokoll.

Återigen samma svar som ovan.
Vem har sagt att vi ska gulla med muslimer, jag anser bara att vi skall ta efter dem i fanatismen, när de kämpar för sina hemländer i sina hemländer är det inget fel på dem.

Sionismen angriper ekonomiska mål med psykologisk krigsföring. Muslimerna gör det via direkta attacker, därav är sionisterna farligare för landet och ekonomin.

--------------------------------------------------------------------------------------------

"muslimvurmare" har poängterat att jag inte tycker att de skall vara här, men att vi skall ta efter dom i deras fanatism.

Det finns inget som tyder på att vår regering är infiltrerad annat än av sionistiska tankegångar. Däremot kan man se en viss överrepresentation hos mediavärldens giganter gällande judar.

Att de följer Sion vises protokoll finns det emellertid inga belägg för.

Det är inte självmordsbombare som kommer ändra den politiska agendan i Sverige. Det är medelsvenssons röstsedel. Vidare kan man inte ens tänka tankar kring en revolution om man inte har folket på sin sida. Vilket vi tyvärr inte har idag.

Jag anser å det starkaste att om någon svensk blir fysiskt skadad, ja rentav mördad av muslimer så är det för mig allvarligare än ekonomiska frågor. Slänger vi ut muslimerna och tillsätter svenskvänliga politiker till samtliga poster så kan juden inte längre nå oss.

Samma sak, sionister, sionistiska tankegångar. Har man sionistiska tankegångar är man enligt mig sionist. Man behöver inte vara rasligt/religös jude för att vara sionist.
Att folk fortfarande tror att vi kan förändra samhället via röstsedeln tycker jag är naivt. Jag tappade tron på den parlamentaristiska vägen för flera år sen.
Vem har pratat på en revolution i denna tråden?
Visst är det tragiskt att våra rasliga familj blir skadad, men så är det i en ockupation och det är allvarligare än ekonomiska frågor när en mäniska blir skadad. Om vi slänger ut sionisterna över gränsen med huvet före kommer det andra lösa sig efter hand.

Reinfeldt blir de facto inte sionist bara för att han verkar hålla mer på Israel än Palestina i konflikten, det är en grov förenkling att tänka på det sättet. Sen att vår regering är grovt svenskfientliga är en annan historia.

Du förkastar den parlamentariska vägen men undanbeder en revolution? Jag kan hålla med dig om att den parlamentariska vägen i sanning inte är optimal, eller ens bra många lägen. Men det är så ett nationellt parti kommer komma till regeringsmakten, det i samband med en nationell omvälvning av samhället.

Du kan inte säga att svenskar är acceptabla offer i en invasion som du inte verkar vilja motverka. Vi är i detta landet dels invaderade av judeinfluerade medier och dels av muslimer som härjar besinningslöst. Detta är TVÅ problem och vi måste ha två lösningar.

Jag har inte sagt att jag har något emot en revolution och skulle någon lyckas på mig tro på den parlamentaristiska vägen och chanserna finns, idag finns inte de chanserna, därmed tror jag inte på parlamentarismen.

Jo, jag vill och motverkar den den aktivt. Sen har jag inte påstått att Svenskar är acceptabla offer, jag har sagt att det är sådana tragiska grejer som händer i en ockupation.

Som sagt blir vi av med sionismen/sionistinfluenserna så löser sig resten.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Men nu är vi jääävligt OT, Kan Mod brytar ur denna diskussion?

Här kan vi fortsätta den diskussionen

/Låtsasmoderator S.. ;)