handdator

Visa fullständig version : Hvordan har dagen din vært?

Skarven
2008-10-17, 08:47
Vi har tråder som er rettet mot hva som har irritert en, og hva som har gjort en glad.

Uansett kan det være godt å få det ut uansett hva det er.
Mange liker jo å fortelle hva en har opplevd i løpet av dagen. Og ikke alle har samboer eller familie i samme hus som man kan fortelle til, ja da kan du hvert fall dele det med andre her i tråden :-)

Så hvordan har dagen din vært?

Skjedd noe spennende? Noe morsomt? Noe tragisk?
Eller er denne dagen lik alle andre?

Fortell meg om hvordan dagen din har vært :)

Skarven
2008-10-17, 15:25
Siden det ikke er noen som har skrevet til nå, så får jeg fortelle om min egen dag da, så får jeg se om det er flere som hiver seg på lasset :-)

Dagen i dag har vært grei den.
Har vært litt rastløs da det ikke har vært så mye å gjøre...
I morges da jeg gikk hjemmefra merket jeg fort at det var glatt på astfalten. Nattefrosten lå der, og ligger på enkelte steder fortsatt.

Så, til nå har jeg ikke fått gjort kjempe mye ut av dagen.
Men jeg gleder meg til i kveld. Om noen timer er min ferske kamerat ferdig på jobb inne i fylket og skal plukke meg opp når han kommer til byen. Så skal vi dra over til han å lage en kanon bra middag og bare ta det helt med ro :-)

Kan hvert fall si at jeg har det veldig bra.
Det hjalp veldig på at jeg har fått meg en ny kamerat som jeg kan være mye sammen med. Har jo vært usosial så lenge...

Adoremus
2008-10-17, 15:40
Min dag har varit precis som vanligt. Upp klockan tre på morgonen, bakat som en "besatt". Haft utvecklingssamtal med chefen (om man nu kan utveckla sig efter 28 år i gemet). Tog en kort skogspromenad och hittade troligen årets sista kantareller.
Mer "spännande" än så kan det inte bli. Ikväll blir det dock fredagsmys med familjen!

anvihl
2008-10-17, 16:12
Då jag gick i skolan fanns en s k pennalist/mobbare där. Han skulle alltid bråka med de svagare, var hela tiden otrevlig, betedde sej illa mot flickorna och framför allt slog dem som var mindre.

För en tid sedan fick jag höra ett rykte; han hade på en utlandssemester blivit påkörd av en buss och därvid stendött. Då jag fick höra detta blev jag uppåt och hoppades att det skulle vara sant.

Idag fick jag visshet i frågan: HAN ÄR DÖD! Givetvis är det sorgligt för hans närmaste osv, men likväl måste jag säga sanningen - å, så glad jag blev då jag fick veta att den skithögen dött - och utomlands!!!
Jag borde väl skämmas över min litenhet som människa, men min svarta själ vill fira ikväll med ett glas vin och en god middag!

Livet är rättvist, således.

Hilding
2008-10-17, 16:16
Cykla i regn... Blöt som en hund fick jag gå på mina för dagen bokade möten. Sedan vidare mot gymmet, mer regn och kyla. Träningen gick väl sådär, aningen kall och omotiverad pga vädret.
Nu sitter jag här, precis ätit middag och funderar på vad f*n jag ska göra av resten av dagen/kvällen. Orkar inte gå ut bland folk men är rastlös här hemma själv. Lyxproblemen i tillvaron ;)

Skarven
2008-10-19, 07:08
Må ta for dagen i går.

Den var bra.
Jeg startet dagen med 5 timer skjemautfylling for byens hundeklubb. Nærmere 200 skjemaer :chock:
Så midt inni dette så kom en kamerat da og hang rundt der i mens han ventet på at jeg skulle bli ferdig.
Så hentet han meg, så plukket vi opp hans søster og hennes venninne også dro vi en dagstur til hytta deres.
Der skøt vi på leirduer med en super hagle, senere så satt vi oss i badestampen (40 grader), og etter 2 timer der, godt trutnet (:lol:) så gikk vi i badstuen (60 grader). Var kjempe hyggelig.
Familien hadde en SYKT fin hytte, i tømmer og alt var nasjonalromantisk og naturinspirert, faen jeg var solgt da jeg kom inn døren der :chockad:

ja, så når kvelden var der så dro vi tilbake, kjørte søstra hans på fest og dro hjem for å kikke litt på tv, og så sovnet vi begge av.
Etterpå på natten dro jeg ned til bestekameraten min og samboeren min i gata nedfor og hørte på litt musikk med dem før vi tok taxi hjem.

Sååå, innholdsrik dag :p

Skarven
2008-10-20, 10:58
Enda det er tidlig tror jeg faktisk jeg kan skrive nå. Vet jo sånn ca hvordan dagen blir.

Har ringt forsikringsselskapet i dag angående uhellet jeg hadde med kameraet mitt. Nå må jeg begynne å rote frem litt papirer og slikt.
Får ta skademeldingen i morgen...

I ettermiddag skal jeg til min nye kamerat, sosialisten, og lage pannekaker...
Vi var å spillte billijard i går. Han er forferdelig god i det, men jeg har analysert han nå, så jeg begynner å ta han igjen :grin:

Greit vær for dagen.
Fått inn et nytt salongbord som samboeren kjøpte av vår kamerat. Kjempe flott!

Gleder meg, for om få dager så kommer Iskrig til byen og det blir så trivelig! Lenge siden jeg har sett han...

Hmmm.

Må kjøpe mer RAM til maskinen. Gah.