Visa fullständig version : Tips på snygga och bekväma vinterjackor!
CarolineRahowa
2008-09-01, 20:18
Inte så långt kvar till vintern nu då.
Så jag tänkte att ni kanske hade lite vinterjackor att rekomendera.
Helst ingen jacka som alla människor har,då det ser så tråkigt ut när alla har likadana jackor.
Nordisk soldat
2008-09-01, 20:32
Peak performance funkar alltid det är kvallite och snygga jackor. Thor steinar finns ju alltid :)
kolla även in sail racing
www.peakperformance.se
www.thorsteinar.de
www.sailracing.se
Finns massor med fina vinterjackor, men du borde bära dom med stil. Canada Goose har fina jackor, men dom börjar bli lite fjortisjacka nu för tiden (df har ja sålt min precis) men The north face har riktigt fina jackor, lite billigare än en goose jacka och är lika skön att ha på sig.
Själv är jag med på jakt efter en vinterjacka nu när jag sålt min, är lite suger på the north face, peak eller en burberry.
Edit, när jag skrev att man ska bära dom med stil så anser jag att man ska ha hyffsat fina skor och byxor till jackan. Såg idag en kille i Lund med jätte fula skor och mjukisbyxor och en goose jacka, antingen var den fejk eller var den stulen för den var större än irakiern som hade jackan på sig, och om man nu köper en jacka i affären brukar man ju köpa en som passar.
Anders S
2008-10-24, 09:31
Jag köpte en Sailracing jacka förra månaden. Absolut bästa jackan jag någonsin haft. Mjuk och skön, andas bra som fan så man blir inte för varm ens vid +10 och hur varma som helst när det är minus. Räcker att ha en t-shirt under :)
Ett plus till är ju att den är ganska ovanlig på gatorna (än så länge). CG jackorna har ju var o varannan fjortis på gatorna. Så det är mitt tips.
Fick även TS ny katalog precis. Dom har ett nytt vintersortiment som inte gick av för hackor!:yes:
Agitator
2008-10-28, 13:49
Jag har en väldigt fin C.P Company jacka till salu om någon är intresserad?
Den var tyvärr för liten för mig så det får bli till att inhandla en annan vinterjacka.
Vredesfull
2008-10-28, 13:55
Själv ska jag få tag på en Rock till vintern , ska bara hitta nån snygg :)
Wotanorden
2008-10-28, 14:03
Jag har en väldigt fin C.P Company jacka till salu om någon är intresserad?
Den var tyvärr för liten för mig så det får bli till att inhandla en annan vinterjacka.
Vilken storlek är det, vilken modell samt vad vill du ha?