Visa fullständig version : Fortell om deres drømmer (i ikke-våken tilstand)
Vi alle drømmer. Noen drømmer hver natt, andre sjeldnere, men alle drømmer... Kan ikke tro noe annet.
Fortell om drømmene deres.
Både fæle og skrekkelig drømmer til kosligere og roligare drømmer. :)
Kan gjerne fortelle hva dere tror drømmen kan bety, eller at dere kanskje har en formening om hvorfor dere drømte akkurat det dere drømte.
Har dere drømmer som går igjen?
Husker dere drømmene deres etterpå eller glemmer dere?
Fortell da :D
Og siden jeg som regel starter først i mine egne tråder, har jeg tenkt å vente til noen andre kommer å forteller... Til en forandring :-)
Förr så brukade jag drömma jämt om att jag flög men det gör jag inte längre och det är jag glad över eftersom att det blev tråkigt i längden.
Förr så brukade jag drömma jämt om att jag flög men det gör jag inte längre och det är jag glad över eftersom att det blev tråkigt i längden.
Du bør kanskje finne en bok om drømmer å se om du kan tyde drømmen :-)
Drømte her for noen uker siden at jeg var i andre verdenskrig.
Jeg drakk te sammen med Eva og Hitler og en general jeg ikke vet hvem var. Veldig hyggelig faktisk, skjønner dog ikke hvorfor jeg drømte det.
Så var jeg utenfor en bunker å skøt ned et par fly på natten, men så ble det så mange fly at jeg måtte søke dekning i bunkeren... Der gjorde jeg ikke stort vettig, annet enn at jeg sovnet i en SS soldats trygge armkrok. Haha... Har vel sansen for staute karer i militære uniformer :rodna:
Siv til sin samboer: Kan ikke du kjøpe deg en SS hjelm?
:kär:
Kjæresten min trakk vel lite glad på smilebåndet da jeg fortalte hva jeg drømte :p
Men han tok det heldigvis ikke så ille opp.
I natt hadde jeg en rar drøm...
Drømte at det var to stykker av samboeren min, men mens den ene av han var bortreist i sammenheng med jobben, så drev hans beste venn, altså sin andre seg og la an på meg.
Var ikke en direkte erotisk drøm, mer bare litt søt og merkelig på samme tid...
Ja, også hadde hans ene seg fått bukkeskjegget tilbake...
Ja... også kom det et gjeng fra SOS rasisme som skulle banke oss da vi var på ''deres terretorium'', men så kysset min samboers andre seg meg, også sa alle fra SOS rasisme ''ææææææææææææsj'' også holdt de for hodene sine og dro sin vei.
Og alt dette skjedde liksom hjemme på gården, med et lite innslag fra byen da min samboers ene seg lurte sin hånd i min.
Skjønner ingenting...
Koslig var det hvert fall :p
Husker at jeg nølte sånn siden det ville være utroskap, men samtidig ikke ettersom at ''det var han''...
:lol:
Du bør kanskje finne en bok om drømmer å se om du kan tyde drømmen :-)
Ja, det kanske jag bör göra. ;)
...Også har jeg før hatt en drøm som gikk igjen.
I drømmen sitter jeg naken på en norsk fjording eller Lyngshest (fra Lyngen i Troms), husker ikke, var en norsk hest hvert fall...
Så jeg sitter altså naken på denne hesten, dette er hjemme på gården nede på sletten ved min fars barndomshjem og jeg kommer ut fra et lite skogholt på gården. Det er sommer, og alt er så gyllent pga solens gull slør som ligger over oss...
Og jeg føler meg liksom så tilfreds i drømmen...
Også tar det bare slutt.
Du har allt konstiga drömmar du ;)
Du har allt konstiga drömmar du ;)
Jeg kan godt legge ut flere drømmer :)
Siden jeg alt er i gang kan jeg like godt ramse opp flere pussige drømmer jeg har hatt, om ikke annet som ''underholdning'' til dere andre. :)
Det var en natt for lenge siden at jeg drømte at jeg, min mor og min far stoppet ved en bensinstasjon, vi gikk inn og der stod det noen svartinger og dealet dop, de ventet visst også på en bil som skulle komme med flere av varene.
Så de tror det er vår bil og går ut å tvinger meg til å åpne bagasjerommet på volvoen.
Jeg åpner men prøver å fortelle at han har feil bil.
Så tar han opp noe medisin som min mor bruker mot migrenen, jeg sier at han ikke får ta medisinen hennes, men han som andre stoffmisbrukere tar i mot det meste. Så blir jeg forbanna og tar tak i nakken på han i det jeg slår hodet hans ned i bagasje lokket flere ganger, så gir jeg han en på trynet og kaster han ut i vei grøfta (plutselig hjemme ved huset vårt), også spytter jeg sint på han og kjører av sted. Mor og far smilte og var fornøyde...
Han hadde ingen rett til det han gjorde, han knuste forresten ene side ruta på volvoen!
Haha, har en til en som jeg drømte ikke så lenge siden...
Jeg sitter altså ved et kjøkkenbord sammen med Hordaland og snakker, plutselig sladrer ei til en annen som blir drit forbanna for at vi snakker sammen, og jeg blir helt hysterisk fordi jeg ikke vil at noen skal bli sinte, men hva hjalp vel det å prøve si noe når ''fanden var sluppet ut'' (bare et uttrykk!). Så jeg og Hordaland løp som et helvete for å komme oss i sikkerhet da jeg faktisk fryktet for livet mitt. På tur ned til hvor enn vi hadde tenkt oss stoppet jeg å snakket litt med svigerforeldrene mine og kjøpte noen liter TRESS is hos en isbil. (Og her løper jeg for livet liksom), også kom jeg på at jeg måtte innom kulturhuset å hente kortmappen og nøklene jeg hadde glemt, og der står faen meg den homsete stylisten Jan Thomas og smiler til meg...
Jaja, så jeg løp videre og vi kom ned på brygga i sentrum, hoppet ut i havet og la på svøm (over sundet? I så fall kunne vi brukt brua :lol:), også kommer det 3 nordmenn utkledd som arabiske stormenn, de hadde smurt sånn brunkrem i ansiktet, også stod de der å lo med sine antikke sjørøver pistoler... Vi svømte raskere med det virket som det stod stille, så begynte de å skyte etter oss i vannet. De traff ikke. Så hoppet de etter oss i vannet... Så ble jeg sint og svømte tilbake, der lå de 3 under brygga i vannet og hån lo. Så fikk jeg øye på et brannslukningsapperat ved fundamentet og jeg putter slangen i kjeften på den største av wannabe-araberne og tømmer det i kjeften hans til han blir både grønn og blå og hans venner er store i øynene mens de ser på...
Så var det et brudd i drømmen, også husker jeg masse stjerner på himmelen og at jeg og Hordaland kjørte hjem til fjorden på hver sin tøffe ola bil.
Den er sååå sær!
:hihi:
Okej, jag kan berätta om en mycket skum dröm som jag hade när jag var 6 år gammal.
Jag drömde om att jag var Jesus(?) under den tiden han levde och jag gick in i ett hus så som det såg ut på den tiden och då blev alla väggar någon slags garageportar som stängdes och jag försökte ta mig ut men mina ben blev allt segare och segare samtidigt som jag blev äldre i en rasande takt och efter att väggarna hade stängts samtidigt som jag blev mycket gammal så vaknade jag.
Okej, jag kan berätta om en mycket skum dröm som jag hade när jag var 6 år gammal.
Jag drömde om att jag var Jesus(?) under den tiden han levde och jag gick in i ett hus så som det såg ut på den tiden och då blev alla väggar någon slags garageportar som stängdes och jag försökte ta mig ut men mina ben blev allt segare och segare samtidigt som jag blev äldre i en rasande takt och efter att väggarna hade stängts samtidigt som jag blev mycket gammal så vaknade jag.
Slike drømmer er ekle, spesielt når man ikke våkner opp med det samme :panik:
Minner meg på at jeg også hadde en sånn bibelsk drøm.
Natt til første juledag 2005 (tror jeg), drømte jeg at noen karer i røde kjortler og gullrustning (romere?) holdt meg nede i den varme sanden, de stod med bena for å holde armene mine nede. Det var noe i meg, som en slags ånd, og jeg prøvde si at jeg var besatt og at det ikke var meg og jeg fikk helt panikk, også tok han tak i spydet og kjørte det i meg, og AKKURAT da han kjører spydet i meg våkner jeg.
Hehe, rart å drømme noe slikt natt til første juledag :lol:
pumpkin62
2008-08-14, 00:46
Hmm...jag drömmer ofta om siffror och bokstäver, de svävar över huvudet på mig och lyser i olika nyanser, de som lyser starkast är A, O, Z... Obegripligt, men sker ofta. Jag minns aldrig hur drömmen avslutas eller om jag brukar vakna precis efter sett siffror och bokstäver. Sen drömmer jag om icke rökande personer som börjat och det knäcker mig helt i drömmen.:skamsen:
Daudninger og slikt.
Det var en stund min samboer drev å leste til en eksamen og han ville at jeg skulle være i min egen bopel slik at han kunne konsentrere seg. Greit nok.
På natten ''våkner''(?) jeg i det jeg snur meg rundt og ser ut i rommet. Det er mørkt og alt ser ut slik det ser ut i virkeligheten. På sengen hviler et kaldt ansikt med blåskjær... Det er en mann, i tjue/tretti årene, vedkommende har langt hår og et gjennomborende blikk. Virket ikke truende men det var jævli nifst alikevel. Akkurat da har jeg nok vært det som kalles søvnparalysert. Jeg klarte ikke røre meg på lenge mens jeg stirret personen i øynene, til slutt snudde jeg meg forsiktig rundt mot veggen og lukket øynene igjen...
Samboeren min hadde også en slik drøm ikke lenge etter.
Jeg var stått opp, og han selv ville sove litt lengre... Han drømmer altså at han kjenner noe som som kommer borti han, han vet jo at jeg har stått opp, så han bøyer seg etter mobilen for å finne frem lys, og der i det svake lyset fra mobilen ligger det ei død frøken og stirrer på han. Og SÅ ringer faktisk vekkeklokka hans og ut kommer en oppskaket samboer. :chock:
Hadde en leilighet sammen med en kamerat i 2006, der hadde jeg også en nifs drøm. Jeg ''våkner''(?) og ser rommet slik det er til vanlig, men det er noe urolig i det mørke hjørnet av rommet, jeg føler dette med en gang å fomler etter nattbordlyset, som selvfølgelig ikke virker. Skjedde ikke stort annet enn at jeg enda en gang blir søvnparalysert og opplever at dette fra hjørnet bryter ut og tar meg, akkurat i det dette skjer våkner jeg.
Hater slike drømmer som er så nifse men samtidig så ''virkelige''. :chockad:
Hmm...jag drömmer ofta om siffror och bokstäver, de svävar över huvudet på mig och lyser i olika nyanser, de som lyser starkast är A, O, Z... Obegripligt, men sker ofta. Jag minns aldrig hur drömmen avslutas eller om jag brukar vakna precis efter sett siffror och bokstäver. Sen drömmer jag om icke rökande personer som börjat och det knäcker mig helt i drömmen.:skamsen:
Så merkelig. Kanskje bokstavene betyr noe?
Enkelte drømmer er bare helt uforståelige. :unsure:
I natt drømte jeg at jeg ble overfalt av en afrikaner, han var faktisk sinnsyk. Kom meg selvfølgelig unna med mye maktbruk men det var ikke lett... Politiet gadd ikke gjøre noe med det heller.
Så var det et gjeng med pakkiser e.l. som stod å kranglet med noen andre, også gikk jeg og noen kamerater forbi dem, så var det noe som provoserte han også prøvde jeg å forklare han, men så klikket han å skøt 6 skudd etter vennene mine.
Så våknet jeg... :chockad:
I natt drømte jeg at jeg skulle møte noen kamerater på vårt hemmelige sted, vi hadde liksom en hule i fjellet i hjemtraktene mine.
Så jeg og katten min gikk inn etter veien, så kom jeg til å gå på haugen hvor de nye hyttene er kommet og jeg så noe merkelig, så jeg går ned for å se hva det er, også ser jeg noen som kommer syklende, så jeg kommer meg ned på huk for å skjule meg bak en stein. Så stopper en neger (som jeg gikk på ungdomsskole sammen med) og er skikkelig frekk i kjeften og hån flirer (som han pleide å gjøre), så gikk jeg frem til han å ba han om å oppføre seg (men verken i virkeligheten eller i drømmen klarte han dette), så jeg ga han en på trynet. Så sa han at polititet skulle komme og ta meg, så jeg la på sprang over haugene, nedover nabo gården (han kom selvsagt syklende etter), også gjemte jeg meg i den gamle fjøsen på gården vår.
Plutselig kom en kamerat til og tok meg med til en grotte nede ved sjøen, så vi dro ned dit og ble sittende der å drikke øl... Så kom plutselig de andre kameratene mine også dit. Senere kom politiet som jeg snakket med, men de tok det ikke så ille opp og lagde ikke noen sak av det hele.
Drømte vel også at en kamerat hadde tatt over den gamle leiligheten som jeg bodde i (var på et annet sted i drømmen riktig nok), også var vi nede i bodene (felles boder) for å hente noe, også var det en merkelig person der, så jeg stod å så på noe gammelt bestikk o.l. Så jeg tok en kniv å skjulte opp langs undersiden av armen da den andre personen virket truende. Plutselig kommer han inn og holder en kniv i hånden. Tror ingen ble skadet, men jeg hadde hvert fall kniv jeg også.
Blæh.
Beste var hvert fall at jeg drømte om mine kamerater og noen kule grotter :)
Föregående natt så drömde jag om att jag blev nationaldemokrat.:chockad:
Tänk att man kan drömma så konstigt.;)