handdator

Visa fullständig version : Nordiska festivalen...

Skarven
2008-07-03, 01:58
Jeg har veldig lyst å dra på festivalen, men det er også vanskelig å planlegge siden informasjonen kommer like før festivalen.

Nå har jeg og Iskrig snakket om kanskje å ta med oss noen venner å kjøre ned til festivalen fra nord-norge, enten i år, eller neste år.

Det jeg lurer på er om hvilke områder denne festivalen pleier å være, slik jeg har oppfattet det er det et nytt sted hvert år, men det er vel kanskje innenfor en viss del av Sverige at det avholdes...!?

Sååå, i sånn ca. hvilke trakter er det?

Er det kanskje noen jeg kan kontakte å høre med?

Ville vært veldig takknemlig om noen kunne hjelpe meg litt på vei, vil så gjerne dra, men vi må vite litt på forhånd så vi har noe å planlegge etter.
Er jo over 200 mil å kjøre for våres del.

Gautskagg
2008-07-23, 22:25
I fjor var det i syd-sverige, ca 2-3 timers kjøring fra Gøteborg.

Så etter å ha kommet til Oslo må dere nok regne med max 6 timers kjøring derfra igjen. Norske nasjonalister pleier å dra i samlet flokk fra Oslo. Vet ikke om det er noe konkret planlagt enda, men det burde i alle fall være gode muligheter for å slå følge med noen den siste delen av veien ;)

Skarven
2008-07-23, 22:27
I fjor var det i syd-sverige, ca 2-3 timers kjøring fra Gøteborg.

Så etter å ha kommet til Oslo må dere nok regne med max 6 timers kjøring derfra igjen. Norske nasjonalister pleier å dra i samlet flokk fra Oslo. Vet ikke om det er noe konkret planlagt enda, men det burde i alle fall være gode muligheter for å slå følge med noen den siste delen av veien ;)

Tar jo noen timer med tog fra Oslo til Göteborg, men uansett så jeg de la ut informasjon om festivalen og datoen her på nordisk. Meeeen, så viser det seg at hele planen i år kommer til å gå i vasken, så da får jeg vente til neste år da :(