handdator

Visa fullständig version : Krigsveteranen Jan Høeg mot innvandring

Rauminhirden
2008-06-12, 09:24
Hva har skjedd med gutta på skauen?
http://www.nrk.no/osenbanden/hva-har-skjedd-med-gutta-pa-skauen/

- For “Gutta på skauen” spilte det ingen rolle hvilken ideologi som den tyske okupasjonsmakten hadde. De sloss mot okupasjon og fremmedstyre. De sloss for nasjonal selvstendighet det norske folk. De sloss derfor ikke mot nazismen som NRK hevder. De sloss mot den tyske okupasjonsmakta og deres norske medløpere. Den norske motstandsbevegelsens motto var: Norge for nordmenn! I dag blir dette oppfattet som rasistisk av NRK og resten av makteliten. Det illustrerer at det ikke er Erik Gjems Onstad som har forandret seg, men de som i dag sitter med makta.
http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/133856

Maggan
2008-06-12, 15:06
Respekt for disse gutta som har stått opp for fedrelandet sitt i så mange år, eller kanskje man skal si så mange tiår.

Forøvrig overraskende at FMI fikk slippe til i denne debatten. Patetisk med buing fra salen, og det som er verd å legge litt merke til er at det kun er unge damer til stede der. Ikke for å være generaliserende, men det er vel ikke unormalt at de har det med å være gjennomsyret av rød pk-politikk. Hadde kjønnsfordelingen vært en litt annen tror jeg nok applausen hadde blitt litt større, trist og si det.

Wolfen
2008-06-12, 17:20
Vi må bli bedre til å møte opp på disse arrangementene.

Thule live for
2008-06-12, 20:50
En heders mann!Slikke menn skal norge være stolte av!!!!

Kongebjorn
2008-07-05, 17:16
Dette gjorde inntrykk, inntrykket ble sterkt, ikke nodvendigvis over det Jan Høeg sier, men reaksjonen fra publikum.

Hvordan kan norsk ungdom sitte å bue på en som satte sitt liv på spill for vår frihet, hvordan kan unge være så respektløse og ikke skjønne hva som foregår rundt seg.

Det er nettopp slik naivitet som har fått oss i problemer før, og jeg skulle ønske jeg hadde mulighet til å møte opp på et slik møte.

Slike krigere fortjener støtte og respekt!

Maggan
2008-07-05, 23:32
Jeg tviler på at ungdommen som satt i salen der var noe særlig representativ for gjenomsnittet. Heldigvis får man vel si.

Gautskagg
2008-07-05, 23:46
Dette gjorde inntrykk, inntrykket ble sterkt, ikke nodvendigvis over det Jan Høeg sier, men reaksjonen fra publikum.

Hvordan kan norsk ungdom sitte å bue på en som satte sitt liv på spill for vår frihet, hvordan kan unge være så respektløse og ikke skjønne hva som foregår rundt seg.

Det er nettopp slik naivitet som har fått oss i problemer før, og jeg skulle ønske jeg hadde mulighet til å møte opp på et slik møte.

Slike krigere fortjener støtte og respekt!

Ja. Det var vel den sedvanlige gjengen fra Blitz/SOS Rasisme som hadde tatt seg inn dit for å lage kvalm.

Normale nordmenn vil ikke oppfører seg sånn. Selv ikke de som er for innvandring.

MuPpE
2008-07-06, 00:25
En man som man ska se upp till, var stolta !

Haraldsson
2008-07-06, 16:31
folk snur ting oppned når de vender sitt hat mot folk som Jan Høeg som ikke på langt nær er nazist men en ekte nasjonalist!!!

colat.damage
2008-07-06, 18:37
Vi må bli bedre til å møte opp på disse arrangementene.

"Bedre"?

Når møtte noen i det hele tatt opp på noe?