Visa fullständig version : Er organisasjonen SIAN Norges eneste håp?
Det ser for meg ut som om organisasjonen SIAN er den eneste aktive organisasjonen her i landet som i dag aktivt går ut på gatene og synliggjør seg.
Er det flere en meg her som dermed mener folk bør støtte SIAN og at FOMI og sian bør slås sammen til en interesse organisasjon?
nordavind
2008-06-09, 07:45
bare nevner for alle som måtte tro det at FOMI ikke lenger eksisterer! tidligere FOMI(forum mot islamisering) skiftet navn til SIAN, samt at de skiftet ut styret. organisasjonen har under navnet SIAN(Stopp Islamiseringen Av Norge), eksistert siden 16. februar 2008. hilsen medlem av SIAN.
SIAN er vel motstander av en religion. Og det er vel ikke en religion som er problemet, men masseinvasjonen uavhengig av religion. Altså, det handler om demografi.
Eller hur...
Gautskagg
2008-06-09, 16:23
Det ser for meg ut som om organisasjonen SIAN er den eneste aktive organisasjonen her i landet som i dag aktivt går ut på gatene og synliggjør seg.
Er det flere en meg her som dermed mener folk bør støtte SIAN og at FOMI og sian bør slås sammen til en interesse organisasjon?
Så vidt jeg kan se har SIAN hittil synliggjort på gata en gang. Hvis vi ser tilbake på de siste 10 årene, er det mange nasjonale organisasjoner som har gjort akkurat det. Og du må ikke glemme NP ;)
St. Augustin
2008-06-09, 17:59
Så vidt jeg kan se har SIAN hittil synliggjort på gata en gang. Hvis vi ser tilbake på de siste 10 årene, er det mange nasjonale organisasjoner som har gjort akkurat det. Og du må ikke glemme NP ;)
Nei, det har de strengt talt ikke. Løpeseddelaksjoner kan ikke på noen måte sammenlignes med en slik "folkemøte"-aksjon.
De siste 10 årene har vel strengt talt ikke noen "synligjort seg på gata", men snarere delt ut løpesedler helst på et avsidens sted (mens dette var så sentralt du får det i Oslo sentrum, ved stortinget på egertorget) og så sørger man for å dukke opp, og forsvinne fort nok til at ingen skal opptage at du er der. (og når du er der gjør du deg ikke synlig på noen vis annet enn innholdet i løpeseddelen.)
En skjelden gag blir det en samtale, og man gjør seg aldri synlig med jakker, t-skjorter, banner el.l. Og det holdes aldri apeller\taler.
Så ja, bare de at de brøt denne barrieren, og det at de fikk en folkelig apell setter dem i front uten noen vedsidenav.
Og ikke minst ser det ut til at de klarte å ha en visse folkelig apell NP og andre lignende som regel ikke har evnet å skape. Og så er jo noe av det positive at SIAN ikke på noen måte eksisterer i konkuranse med andre organisasjoner, men suplerer fordi den fokuserer på en enkelt sak. Islamisering.
Slik jeg har skjønt det er Demokratene, Norgespatriotene, og Norsk Folkeparti alle veldig positive til SIAN.
Se F. eks på Vigrid som sannyligvis er den største nasjonale organisasjonen i Norge. Ingen har hørt om dem på et par år, ingen har lagt merke til dem, og de har ikke utrettet noe som helst. (Skal vi følge prinsippet om at de som får mest oppmersomhet, og motstand er de fremste i kampen må vel den plassen deles mellom DEM og NP.
We Are Many
2008-06-10, 10:50
SIAN er vel motstander av en religion. Og det er vel ikke en religion som er problemet, men masseinvasjonen uavhengig av religion. Altså, det handler om demografi.
Eller hur...
Presis. Norge er inne i den største krisen i vår nasjons historie. Vi er involvert i et sinnsykt verdensomspennende prosjekt hvor alle vestlige mennesker skal erstattes med horder av afrikanere og arabere som ligger hundrevis av år bak oss i utvikling. Dette blir utført av de venstreradikale marxistene som sitter med makten, for å bevise en gang for alle at alle folkeslagene på jorden er identiske og kan erstattes med hverandre. Direkte etterkommere av Bismarck, Napoleon, Luther, Michelangelo, og Shakespeare skal erstattes av Obongo fra Kongo og Ali fra Pakistan.. Men Indere skal ikke ha noen kontakt med afrikanere, og kinesere får være kinesiske i all fremtid. Det er bare hvite mennesker som skal erstattes. Denne lille minoriteten i verdenssammenheng (hvite mennesker utgjør rundt 8% av jordens befolkning.)
Hvis dette prosjektet mislykkes, slik at det vestlige samfunnet falner, eller kollapser, er det vår feil.. Uansett hvor mislykket dette prosjektet viser seg å være, vil sosialistene og de venstreradikale skylde på oss for at samfunnet brøt sammen. Så da sitter vi her og venter mens voldtektstatistikken skyter i været og gatene blir mørkere, og mørkere.. De som tør å protestere blir banket ned til jorden, de som jobber med systemet og lever uten samvittighet for fremtiden blir belønnet med penger og berømmelse. Til slutt er det vi som sitter med skylden, fordi historien vil fortelle at ingen hvite mennesker protesterte mot sin egen utslettelse. "Dine forfedre ga det bort gratis, og nå er du en minoritet i dine forfedres land, dumme potet-tryne."
Ja jeg håper NP kommer seg ut i gatene å holder stand. At de kan vise aktivitet og ikke gjemme seg bort i skogene slik Vigrid har gjort.
Som lederen for NSM i USA sa "Jeg vil ikke be folk gjøre noe jeg ikke er villig til å gjøre selv" med dette mente han at folk må se at du er villig til å stå frem og kjempe for det du tror på før du kan forlange at andre skal gjøre det samme.
Nei, det har de strengt talt ikke. Løpeseddelaksjoner kan ikke på noen måte sammenlignes med en slik "folkemøte"-aksjon.
De siste 10 årene har vel strengt talt ikke noen "synligjort seg på gata", men snarere delt ut løpesedler helst på et avsidens sted (mens dette var så sentralt du får det i Oslo sentrum, ved stortinget på egertorget) og så sørger man for å dukke opp, og forsvinne fort nok til at ingen skal opptage at du er der. (og når du er der gjør du deg ikke synlig på noen vis annet enn innholdet i løpeseddelen.)
En skjelden gag blir det en samtale, og man gjør seg aldri synlig med jakker, t-skjorter, banner el.l. Og det holdes aldri apeller\taler.
Så ja, bare de at de brøt denne barrieren, og det at de fikk en folkelig apell setter dem i front uten noen vedsidenav.
Og ikke minst ser det ut til at de klarte å ha en visse folkelig apell NP og andre lignende som regel ikke har evnet å skape. Og så er jo noe av det positive at SIAN ikke på noen måte eksisterer i konkuranse med andre organisasjoner, men suplerer fordi den fokuserer på en enkelt sak. Islamisering.
Slik jeg har skjønt det er Demokratene, Norgespatriotene, og Norsk Folkeparti alle veldig positive til SIAN.
Se F. eks på Vigrid som sannyligvis er den største nasjonale organisasjonen i Norge. Ingen har hørt om dem på et par år, ingen har lagt merke til dem, og de har ikke utrettet noe som helst. (Skal vi følge prinsippet om at de som får mest oppmersomhet, og motstand er de fremste i kampen må vel den plassen deles mellom DEM og NP.
Dette er helt riktig. NP holdt en demonstrasjon mot SOS Rasisme og den var vellykket så det burde de gjenta.
Jeg tror ikke en eneste organisasjon i Norge kan få noen som helst oppslutning før de starter å holde appeller og vise seg i gatene rundt om i landet.
Det trenger ikke være i de største byene en gang. Bare det at de viser seg offentlig og viser de tør stå frem tror jeg vil styrke dems posisjon.
Vigrid ser jeg ingen fremtid for og jeg spår vigrids død om ikke mange månedene etter denne skandalen med arven etter denne kvinnen.
Vigrid snakker om å ha 3-400 medlemmer, men ingen av disse tør synliggjøre seg som støtte for sin ”profet” under rettssaken. Ingen av de kjenner hverandre og ingen av dem får samles for å jobbe aktivt for andre organisasjoner.
Nei da blir du kastet ut for er du Vigrider så skal du TJENE Tore og Torgrim HA HA HA.
Nei jeg tror kun en organisasjon som SIAN eller kanskje NP kan komme noen vei i Norge og det vil kreve at de synliggjør seg NÅ!!!
Venter de et år eller noe så vil ingen ha tro på dem lenger.
St. Augustin
2008-06-14, 16:47
Nå kvalifiserer akkurat den hendelsen ikke til å kunne kalles en demonstrasjon av flere grunner:
1. Det var ikke først og fremst meningen å gjøre seg synlig.
2. Den var ikke annonsert.
3. Den besto stort sett av at et par personer sto i en rekke, og så på demonstrasonen.
4. Det var ingen apeller.
5. Det var ingen løpsedler.
6. Ingen slagord?
7. Ingen banner, eller paroler
Er det nokon som har foreslått dette med å holde stand i Oslo sentrum for NorgesPatriotene? Er det ein god idé å sende dei ein mail, eller skal vi gå ut ifrå at dei er smarte nok til å ha tenkt på dette sjølv?
Og det er en god ide fordi...?
Blitzere fritt får angripe dem mens politiet står leende og ser på? Og om de gjør motstand, vil politet arrestere dem, gjøre husinkvisisjoner og begå andre ulovlige ting i sin politiske forfølgelse?
Er det nokon som har foreslått dette med å holde stand i Oslo sentrum for NorgesPatriotene? Er det ein god idé å sende dei ein mail, eller skal vi gå ut ifrå at dei er smarte nok til å ha tenkt på dette sjølv?
Aldri noen dum ide å komme med slike innspill og forslag,det kan gi gnist og ett kick til gruppens ledelse om at folket gjerne ville sett de der..og det kan bygge seg opp til en handling
Undervurder aldri hvor viktig og virkningsfult bare en mening/settning kan være i en mail som feks dette du her snakker om..det har jeg funnet ut i løpet av livet
litt lobbyvirksomhet er aldri dumt..syntes du skal sende dine meninger til ledelsen i de politiske grupper..alltid bedre å ta det en gang for mye...
kjør på!
:)
Sturmführer
2008-06-17, 14:59
Og det er en god ide fordi...?
Blitzere fritt får angripe dem mens politiet står leende og ser på? Og om de gjør motstand, vil politet arrestere dem, gjøre husinkvisisjoner og begå andre ulovlige ting i sin politiske forfølgelse?
Hvis det er vanskelig å få gjennomført idag, hvor vanskelig kommer det til å bli om noen år ?
WikingStolz
2008-06-19, 16:31
faen så ta fatte dere er da, kan vi ikke starte å få inn noen navn på disse blitzerene da? og ta dem? er så dritt lei av å høre dem som faktisk vil bevare våres folk og land skal bli banka helseløse av de forbanna blitz folka!
Doberman
2008-06-19, 18:31
faen så ta fatte dere er da, kan vi ikke starte å få inn noen navn på disse blitzerene da? og ta dem? er så dritt lei av å høre dem som faktisk vil bevare våres folk og land skal bli banka helseløse av de forbanna blitz folka!
Vi har personalia på mange av de, men politikken har alltid vært at vi ikke skulle synke ned på deres nivå. AFA-Sverige har lagt ut en manual på sine hjemmesider hvor det eksplisitt står at nasjonale skal angripes med alle tilgjengelige våpen og bare i overtall, æreskodeks i denne sammenheng er ikke-eksistrende, står det svart på hvitt. Fra tid til annen skjer det ting i miljøene som ikke kommer i media og ikke engang blir tatt opp internt (langt mindre på et diskusjonsforum), uten å si for mye så hender det fra tid til annen at også disse voldsfascistene på venstresiden blir konfrontert, men da kun i selvforsvar eller i målrettede hevnaksjoner. Uansett, dette skal holdes utenfor diskusjonsforumene, vil noen ta personlig initiativ så gjør dette med individ dere stoler på,og for all del: lær av utlandet, ikke prøv å finn opp kruttet på nytt. Husk at våre motstandere kun er pseudo-revolusjonære, i realiteten sitter de med makten i hele den opinionsdannende strukturen, fra media til politikken, i bunn og grunn er de kun voldsfascister med sosiopatiske trekk, uten idologisk basis. Bare tilfeldigheter har ført til at de befinner seg på venstresiden, og ikke hos de reelle revolusjonære, de nasjonale. De har valgt den minste motstands vei av bekvemmelighetshensyn.
Thomas-SIAN
2008-06-20, 19:24
SIAN - "Stopp islamiseringen av Norge" valgte å stå frem på stand i Oslo den 7. juni. Dagen var ikke tilfeldig valgt. Som vi skriver på siden vår har 7. juni 3 viktige betydninger for nordmenn. Unionsoppløsningen fra Sverige, kong Haakons flukt da nazistene okkuperte landet og kongens tilbakevending i 1945. I tillegg dristet vi oss til å legge til at datoen heretter også markerer dagen da motstandsbevegelsen mot islamisering av Norge stod åpent frem.
La oss se litt på hvilke utfordringer som møter den anti-islamistiske bevegelsen i årene som kommer. I denne forbindelse skriver jeg som medlem av styret i SIAN - men jeg representerer ikke hele styret, nødvendigvis.
Vi kan grovt sett gruppere våre utfordringer i den nærmeste fremtiden i 2 hovedgrupper:
1) Ideologiske spørsmål
2) Sikkerhets spørsmål.
1) Det er i våre øyne viktig at enhver nasjonal bevegelse tar steget fra, den generelle innvandringsmotstanden, til, den spesifikke, den som er rettet mot islamiseringen av de nordiske land (og alle andre land i Europa forøvrig). Hvorfor dette?
Først og fremst fordi det er Islam som politisk-religiøs ideologi som truer oss på livet. Det er Islam som militær-politisk ideologi som truer ditt land, og det er innvandring av muslimer som, i gjennomsnitt føder flere barn enn andre i Norden, som kommer til å gjøre at dine etterkommere blir i mindretall.
IKKE hinduen,buddisten eller den kristne afrikaneren som bor i ditt nabolag. De truer deg ikke hvis din sønn eller datter vil tegne et bilde av Mohammed i barnehagen eller på skolen. Du kan mislike at det kommer folk til ditt land med en annen hudfarge og ethvert land må ha (en strengere) generell innvandringspolitikk,men: Det er ikke fra den generelle innvandringen trusselen kommer.
Den kommer fra den spesifikke innvandringen.
Innvandringen av muslimer - tilhengere av Islam.
Den islamske okkupasjonen av våre land er villet politikk. Den er villet av EU - gjennom den "Euro-arabiske" dialogen. Toppene i EU som har gode kontakter blandt kapitalister og i arbeiderbevegelsen. Vi måtte selge ut vår frihet for olje i 1973 da de islamske landene skrudde igjen kranen. Som takk for olje skulle vi åpne våre grenser for islamisering. Media skulle snakke negativt om Israel (det eneste demokrati i Midt-østen) og arbeiderbevegelsen knyttet bånd til PLO og andre islamske organisasjoner. All kritikk mot dette prosjektet skulle kalles for "rasisme". Dette kalles blandt anti-islamister for "Det Euro-Arabiske prosjektet"
Det er her vi er idag.
Det er derfor av største viktighet at alle nordiske nasjonale bevegelser forlater stadiet med "den generelle innvandrings motstanden" og ser at kampen står mot islamiseringen av våre land. Islam er ingen religion - Islam er en totalitær ideologi som har det islamske diktaturet som mål: Kalifatet. Styrt av SHARIA, det islamske "lov" systemet. SHARIA er her allerede i "halal-slakting" og andre islamske ritualer.
Muslimer er heller ingen "rase". de er svarte,gule og hvite!
Når tilhengere av Islam blir mange nok øker kravene om "særettigheter" og til slutt ønsker de å løsrive seg fra det landet de har okkupert og danne sine egne islamske stater. Dersom Nordiske nasjonalister kan legge alt annet bak seg og konsentrere seg om å bygge en anti-islamsk front der ALLE innbyggere i de respektive landene, uansett hudfarge og etnisitet - er velkomne i kampen mot Islam- da vinner vi!
I SIAN idag er alle farger velkommen - og de finnes!
2) Enhver som reiser fanen mot islamiseringen av sitt land vil i Europa idag utsette seg for angrep fra terroristene i AFA. Den danske motstandsbevegelsen i SIAD ble nesten drept av dette avskummet. AFA er en bevegelse som alle sanne nasjonalister må gjøre sitt ytterste for å isolere på alle måter.
De angriper nasjonalister og anti-islamister som søker å nå vanlige folk,og deres virksomhet må stoppes!
I Norge består denne pøbelen av utskudd og forvirrede mennesker. De må fjernes fra ethvert sted der de hindrer ytringsfriheten.
Dette er det første trinnet for å bedre sikkerheten - fordi slike grupperinger hindrer oss i å nå publikum ved deres gateterror. Den anti-islamistiske bevegelsen bør danne en sikkerhets styrke og dele sine erfaringer med hverandre.
Men først og fremst må alle sanne,demokratiske nasjonalister i Norden ta steget fra den generelle innvandringsmotstanden til den spesifikke. Det demografiske problemet de nordiske landene står overfor kommer i all hovedsak fordi politikerne holder dørene vidåpne for asyl og familiegjenforening av muslimer.
Front mot ISLAM!
Thomas / medlem av SIAN - "Stopp islamiseringen av Norge"
Gautskagg
2008-06-25, 13:21
Hvis de hadde holdt standen hemmelig i forkant, slik som SIAN gjorde, så ville det kanskje ha fungert. Men til og med SIAN, som begrenser seg til å være imot islam, fikk jo litt problemer:
http://www.rxnm.net/230608
Forholdene i Oslo er litt anneledes enn ellers i landet. De udemokratiske kreftene er sterkere. Men hvis noen andre ønsker å gjøre dette, så skal jeg slenge meg på ;)
Kongebjorn
2008-07-01, 19:36
----------------------
Jeg kjenner dessverre ikke disse to organisasjonene så godt, men du belyser en sak som er viktig.
Det er flere små organisasjoner i Norge, og eneste måte å få nødvendig kraft på, er at disse slår seg sammen til èn interesse organisasjon!
Men hvem skal lede dette?