handdator

Visa fullständig version : Hevn på pakkiser

Skarven
2008-06-05, 10:57
Nå har jeg ikke helt bestemt meg, men liker tanken på å ta hevn på pakkisene som var frekke i kjeften mot meg her tidligere i vår.

Helt uprovosert og uten grunn fikk jeg slengt seksuelle kommentarer etter meg mens jeg gikk hjemover en dag.
Gadd ikke svare noe akkurat da, hadde lyst å slenge dritt tilbake, men ettersom at jeg hadde mye å bære på så ville det vært litt kjipt om drittsekken kom over veien og skulle krangle eller voldtatt meg eller hva nå enn de gjør.
Sånn helt uten grunn hadde de skulet stygt på min samboer ikke så mange dager etterpå. Er jo ingen av de pakkisene som kan vite om vi er nasjonalister eller ei, hvert fall var det ikke noe som røpet meg eller han de dagene.

Uansett. Jeg VET hvor de bor, desverre ikke så langt fra meg, og jeg VET hvilken bil som er deres...
Skulle jeg kanskje tatt et nøkkel å ripet opp saaben deres? Kanskje jeg skulle ripet inn ''SEXY'' på bilen deres...
Kastet egg på bilen?
Legge flygeblader på bilen deres?

Kom gjerne med saftige forslag! Om så bare for moro skyld.:evilgrin:

Iskrig
2008-06-06, 19:11
Sku vel ikkje vær så vanskelig o styr opp nokka.

Skarven
2008-06-06, 19:12
Et eller anna. Treng ikkje være stort egentlig.

Sigve
2008-06-06, 19:40
Tett igjen eksosrøret, sett spiker mot dekkene slik at de punkterer når de skal kjøre. Det mest effektive er kanskje å gjøre som Himmler, å få en posisjon som muliggjør å komme til en endelig løsning på problemet.

Skarven
2008-06-06, 19:44
Tett igjen eksosrøret, sett spiker mot dekkene slik at de punkterer når de skal kjøre. Det mest effektive er kanskje å gjøre som Himmler, å få en posisjon som muliggjør å komme til en endelig løsning på problemet.

Hmmm. Ikke så dum idé.
Da kommer det vel an på hvilken tid på døgnet man skulle gjort det. Bilen deres står ved huset, og huset ligger ved hovedveien.

Hadde vært morsomt å skrevet noe på bilen deres som hadde fått andre til å misforstå dem helt. Nesten gjort noe profft. Haha..