Visa fullständig version : Ladda ner livekonserter
whitecougar
2007-06-16, 17:58
Brukar försöka köpa all min musik, men ibland händer det ju att man laddar ner också. Gillar jag det jag hör brukar jag dock köpa det snarast möjligt. Man vill ju stödja banden som inte alltid har det lätt att finansiera sina inspelningar. Nog om det, var kan man ladda ner filmade livekonserter med svenska gamla goda band såsom Pluton Svea, Vit Aggression osv.. Drömmen vore ju att det fanns någon livevideo med Triskelon, men de har säkert aldrig ens lirat inför publik. Någon som vet något?
Jimmy@GBG
2007-06-16, 18:04
jag har ngn privatinspelad med nothung, 25 min lång i någon lokal :) Inte jätte bra kvalle, men duger att se på och lyssna på :P
jag har ngn privatinspelad med nothung, 25 min lång i någon lokal :) Inte jätte bra kvalle, men duger att se på och lyssna på :P
Förmodligen är den från en spelning på NSF gården i Vara. Om det är den jag tänker på är den filmad från sidan så man hör inte ljudet som går ut från scenen utan endast delar av medhöret som går upp på scenen vilket gör att om jag minns rätt endast en gitarr hörs bland annat.
Anders S
2007-06-16, 21:01
Den spelningen finns både på piratebay o på youtube.
För övrigt var det en grymt bra spelning! :viking:
Dirlewanger
2007-06-17, 21:46
någon som vet vart man kan få tag i dirlewanger videos? skicka gärna ett PM om du har någon på lager!
Eye_of_Odin
2007-06-17, 21:54
någon som vet vart man kan få tag i dirlewanger videos? skicka gärna ett PM om du har någon på lager!
Sniper Records säljer 2 dvd där Dirlewanger medverkar på
Brandenburg Germany 1991 [DVD(R-)]
No Remorse + Radikahl, Werwolf, Dirlewanger
Brandenburg Germany 1992 [DVD(R-)]
Dubbeldvd, Skullhead, No Remorse + Radikahl, Bomber, Division S & Dirlewanger
Och en VHS med enbart Dirlewanger
Dirlewanger
Live at Brandenburg 1991
[!] Observera!
- Kvalitén inte den bästa (Endast för riktiga Dirlewanger-fans!)
Dirlewanger
2007-06-17, 22:01
Sniper Records säljer 2 dvd där Dirlewanger medverkar på
Brandenburg Germany 1991 [DVD(R-)]
[!] Observera!
- Kvalitén inte den bästa (Endast för riktiga Dirlewanger-fans!)
tack för tipset! ska genast kollas upp å kanske även handlas :evilgrin:
tack för tipset! ska genast kollas upp å kanske även handlas :evilgrin:
Notera att ljudet är inte den bästa men vilken band pres de bjuder på :evilgrin: Ni som sett den första vet vad jag menar!!