Visa fullständig version : - Rakettskjold gir økt beskyttelse
madam hrafn
2008-04-03, 09:11
Regjeringen slutter seg til NATO-formuleringer om at det planlagte amerikanske rakettskjoldet vil gi Europa bedre beskyttelse.
Denne saken kan du lese om her (http://www.bt.no/utenriks/article537664.ece)
Jeg gir meg over. Hvem er fienden ? Nei, dette lukter sionisme lang vei.
Mektigeorn
2008-04-03, 11:19
Det vet du vel. Iran,afganistan,kosovo,pakistan etc. Muslimene og Islam har atombomber på andresiden,et rakketskjold er et must.Obs,jeg har ikke lest denne artikkelen,men dette er svaret.Sionismen er overtatt av muslimene--->Se deg rundt,den er igang med jødene som fiender. Sions vises protokoller som skal bryte ned den frie mennesket er i gang,og berører alle utenom muslimer.
Israel kan,forhåpentligvis knuse Iran,når det smeller,eller så er alt tapt,Vi,Europa,og alle våre verdier. Ikke tenk på jøder,de er få,muslimene er 1,2milliarder.
55 millioner i Europa nå, og som iallefal 10 dobbler seg hver generasjon, vi går i minus..!!!!
Israel kan,forhåpentligvis knuse Iran,når det smeller,eller så er alt tapt,
Ellers er alle våre påtvungne jødiske verdier tapt, mener du?
I en mulig atomkrig får vi håpe Israel forsvinner fra jordens overflate permanent. Det er få som vil savne denne jødiske djevelskapen. Og ikke vil det sjenere gamle Europa om et par millioner kamelryttere kremeres i samme slengen.
Dette rakettskjoldet er utvilsomt det degenererte jødiske vestens forsøk på å verne seg mot en eventuell nasjonal oppblomstring i Russland. Skjønt Russland vil ikke klare å reise seg nå, etter at Putin ble erstattet av en jødisk president.
madam hrafn
2008-04-03, 13:06
*Rister oppgitt på hodet over Mektigeorn's svar*
Snakker om Iran og Israel ... Er folk virkelig så lite informert enda om hva Ahmadinejad egentlig sa ?
Det er ikke annet enn sionist propaganda, de farer med løgner, som så mange andre ganger gjennom historien. Enhver som har litt kjennskap til farsi kan fortelle at Ahmadinejad snakket om at regimet i Israel måtte forsvinne, ikke at Israel måtte forsvinne fra kartet. Ordet kart var ikke engang nevnt. For ordens skyld - Her er hva Ahmadinejad sa "Imam ghoft een rezhim-e ishghalgar-e qods bayad az safheh-ye ruzgar mahv shavad." - Som oversatt til engelsk betyr "The occupying regime in Jerusalem has to be removed from the surface of the existence."
Skal ikke lage stor sak av dette her, men jeg blir så forbanna når folk anser Iran som en stor trussel mot Israel når det i realiteten er Israel og USA som utgjør den største trusselen.
På denne tiden var det ikke bare påstander om atomvåpen (som det hykleriske Israel selv har) som forøvrig CIA ikke kunne finne spor av, men det ble holdt en Holocaust konferanse i Iran og det satte nok sinnet i kok hos disse sionistene. For øvrig så vil jeg gjerne nevne det faktum at det bor jøder i Iran.
Jeg håper og at Israel forsvinner. Ikke ved at det smeller vel og merke, men ved at folk våkner opp og annerkjenner denne hykler-staten og dets regime for hva den er. Det har ikke vært annet enn bråk fra den kant siden staten ble opprettet i 1948.
Dette rakettskjoldet er jeg veldig kritisk til. Jeg blir rett og slett provosert. Det stinker NWO lang vei.
Den nye russiske presidenten har jeg ingen tro på, men var det ikke Putin selv som gikk god for ham ?
Mektigeorn
2008-04-04, 08:46
http://www.abcnyheter.no/node/64033. Rakketskjoldet er imot sammarbeidspartnerene kommunister og islam.
Har du sett FITNA? eller er du en av de få som enda ikke har gjor det. Islam vil bli verdensmakt snart og ALLE jøder ,kristene og vantro drept. Les på antijihad. Sionister er som Norgespatrioter de vil beskytte sin egen stat.Tenk om det var Norge som lå plassert blandt 1milliard muslimer. De er forløpig 55millioner muslimer i Europa nå. Glem de jødene,de er små,de er langt unna,de er ikke totalitære, slik som Islam vil bli.Bare i Norge så konverterer 1000nordiske hvert år, om ikke flere. Man må bli født jøde for å kunne kalle seg en...Men kjære du se på Fitna, det er slike "sionister" og nordiske skal beskytte seg imot.
Men blir jødene et problem om 1000år så greit da blir saken en annen...
Mektigeorn
2008-04-04, 08:57
Men siden jøder er så foraktet,som jeg kan skjønne ut i fra historien, men ikke nå. Skal vi hates fordi vi var vikinger å plyndret det meste? Men at vi var korsriddere som sammen jøder slåss imot muslimer.Og Norge tilogmed stoppet Romeriket på trappegangen.
Jøder har ALDRI vært et problem for nordmenn men for Tyskere etc. ved deres etablering og overtagelse av samfunnet.Men det var da og nå er nå.Og er ikke nordmenn det vi er, og er det ikke pga at vi trodde på Jesus at vi ikke er identiske med jøder?At jøder opprinnelig er hvite er vel også å forakte.Dere sier vel kort tenkt at de har stjålet kroppene våre.Niks,de har alltid vært hvite.Muslimene derimot er arabere og Afrikanere som nå aktivt stjeler kroppene våre.
*Hadde jødene vært mektige ville ikke Islam eksistert.Muslimene benytter seg av nazistiske argumenter for å få hvit støtte; igjen bli oppgradert!
Israel er et land som er som vestfold fylke,selvsagt må de beskytte seg imot hele omliggende verden.
Men Sharia (http://www.sharia.no) lover er vel bedre enn å oppgradere trusselnivået; dere ligger 70år forsent ute og med tysk nasjonalistiske følelser.Jeg er åpen for spørsmaål og debatt om Israell`midt-østen konflikten.
Mektigeorn
2008-04-04, 09:04
For muslimer er USA og Israel den store trusselen ja.
Gjør det noe? Israel har hatt mange atombomber i alle år, veldig mange.Problemmet at eneste fiende; Islam ligger rundt Israel og da er atombombene ubrukelige. Iran og jævelen du nevner sier selv i Fita at Islam skal ligge på hver eneste fjelltopp i hele verden. Ja takk,jeg er opplyst.
Selv nordiske muslimer drar til krigsområder og kriger imot nordiskesoldater for Allha,død være med han.
madam hrafn
2008-04-04, 09:09
Du forstår tydeligvis ikke hvilken inflytelse jøder, sionistene og Israel med har og har hatt i verden gjennom historien.
Men når det er sagt, så vil jeg understreke at ja, islam er en trussel. Og ja, jeg har sett den filmen.
Startet forøvrig en diskusjon om den her (http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=20154)
Og mitt svar på denne filmen lyder:
"Jeg har sett filmen, men er langt fra imponert da den informasjonen, og bilder som fremlegges her er gammelt nytt. Jeg for min del lærte ikke noe av denne filmen da jeg har sett bildene etc før, og lest koranen.
En annen ting er 9/11, der jeg selv tror sionistene hadde en finger med i spillet.
Og jeg må ærlig talt innrømme at jeg reagerer på hvordan filmen i et par tilfeller fokuserer på "stakkars" homofile, og "stakkars" jøder, samt hvor der vises til sammenlikning av islam og nasjonalsosialismen.
Nei, etter mitt syn var denne filmen bortkastet å se. Men det er da bare min mening."
madam hrafn
2008-04-04, 11:02
Jeg kjenner til Hadith også. Ikke at islam ikke er ille, men Talmud er ikke det spor bedre. Men denne diskusjonen hører vel til under en annen kategori ... ?
Mektigeorns innlegg angående jødedommen vs islam er flyttet til under almenne diskusjoner under en tråd kalt jødedom og islamMOD