delta1
2007-06-04, 20:58
Som liten fick jag veta av historie böcker och lärare att Adolf Hitler var en OND man som drevs av djävulen ungefär... när man läser historie böcker t. ex i skolan så står det jämt : Hitler var en ond man, han var galen, han var homosexuell och massa andra anklagelser står till och med att han var Jude, när jag nu till min ålder av 16 förstått att Hitler inte alls var galen och han stred för sin tro och sitt hat, han trodde på en Arisk framtid och han hatade judar och orena raser...
jag tror oxå på en VIT framtid och jag absolut hatar blattar,negrer,judar mm... ska folk börja kalla mig galen? men jag likksom Hitler hadde och har ett skäl till att vi hatar orena, (nu försöker jag inte jämföra mig med historiens störste man, nej så stor blir jag aldrig ;), men endå) DOM FÖRSTÖR VÅRAT LAND!!! :rant: .
känner ni som mig? Kan ni ge mig svar på varför dom svartmålat Honom så mycket, MVH en som söker svar
jag tror oxå på en VIT framtid och jag absolut hatar blattar,negrer,judar mm... ska folk börja kalla mig galen? men jag likksom Hitler hadde och har ett skäl till att vi hatar orena, (nu försöker jag inte jämföra mig med historiens störste man, nej så stor blir jag aldrig ;), men endå) DOM FÖRSTÖR VÅRAT LAND!!! :rant: .
känner ni som mig? Kan ni ge mig svar på varför dom svartmålat Honom så mycket, MVH en som söker svar