Visa fullständig version : Vilken kategori tillhör du?
Nordisk.nu
2008-02-19, 04:55
En omröstning om vad för slags typ du anser dig vara. Glöm inte att ta svarsalternativen med en stor nypa salt.
Är man medlem i en grupp som kallar sig "Redneck Drifting" så måste man ju välja bilmeckare på vischan ;)
För närvarande så tillhör jag internetkrigarnas armé :internetkrigare: Men hoppas väl på att aktivera mig ännu mer i fysisk form i kampen mot islam och för ett enat fritt Sverige.
Emotionell
2008-02-19, 07:21
Intellektuell snobb, det mesta soms skrivs och sagts overallt ar bara dumt eller har sagts for. =)
Hm, en salig blandning.
Jag är aktiv på gatan, men jag är också ganska slö och tillbringar mycket tid framför datorn, jag bor på en liten ort också så lite sekteristisk blir man ju där ute och krigar över internet borde mina jävligt många inlägg visa.
Jag är mer blandad än Tiger Woods tydligen!
Stormvarg
2008-02-19, 11:17
Tanig Afait lätt ;)
Nej men internetkrigare to the bone.
Wolffheim
2008-02-19, 11:21
Internetkrigare såklart! :grin:
Anonym slösurfare passar bra in på mig.
SÄPO-snok. Det var ju enligt ryktena en ganska utbredd uppfattning om mig.
påläst_jävel
2008-02-20, 02:24
Dogmatisk sekterist. Nånting ska man va
(ngn gav mej minus för att jag stava dålit!! fett pinsamt :))
sektpingla
2008-02-20, 11:26
Dogmatisk sekterist. Nånting ska man va
Låt bli min benämning :rant:
Hehe. Brölig aktivist blir nog bäst :D
Seriöst? Vad är det för jävla nivå på frågorna egentligen?
Kratos
Det står att man ska ta frågorna med en stor nypa salt. Så välj nu ett alternativ och skriv en rolig motivering med glimten i ögat ;)
Lätt att man är en bilmeckare på vischan:D
Seriöst? Vad är det för jävla nivå på frågorna egentligen?
Du är en intellektuell förebild, trodde ingen skulle kunna formulera mina tankar på ett sådant vacker sätt. Ave Kratos, Kejsaren är naken! :lol:
Du är en intellektuell förebild, trodde ingen skulle kunna formulera mina tankar på ett sådant vacker sätt. Ave Kratos, Kejsaren är naken! :lol:
Äh, du är bara putt för att inte din kategori fanns med: Humorbefriad surgubbe. :p
Äh, du är bara putt för att inte din kategori fanns med: Humorbefriad surgubbe. :p
Ibland funkar det inte att hålla en stabil fasad, jag får erkänna att jag är avslöjad. :-)
VargKraft
2008-02-20, 18:44
Hahahaha... där satt den :D
cp-snok, eller jaaahaaaa... Ne, jag skulle uppskatta om det hade gått att välja "Den opium glada riddaren", inte för det passar in på mig utan för att det låter så romantiskt... ehm...
Idealisten
2008-02-20, 19:49
Jag är nog mest en brölig gatuaktivist. Man finner mig oftast ute på gatan med flygblad i näven, eller om man hittar verkstaden jag arbetar på så ser man mig säkerligen där mekandes med något och tjata politik med personer som är totalt ointresserade av politik.
"Men Sverige behöver verkligen mer resurser för att ta hand om varanda"
- Håller du i här K?
"Jovisst, har du sett den där nya kampanjen mot rasism"
- Sätter du i en bult där K?
"Nu ska dom börja med att invandrare får mer bidrag för att dom är utsatta som dom inte ens är
- Höjer du musiken K
Sådär brukar det oftast låta där nere. Värst av värst är kafferasterna, då mals det på som fan men ingen vill lyssna på mig. Tragiskt, men jag ger mig faen inte!
_werner_
2008-02-20, 20:25
ja är man epa raggare på bondvischan så är man vell typ bilmeckare på vischan
benvolio
2008-02-20, 22:29
Bor i stad och har aldrig sysslat med bilar, men väljer "Bilmeckare på vischan" ändå för det är nog det närmaste :lol:
oljeneger på landet hahaha :grin:
Jag funderade länge på SÄPO-snok, som kanske ligger nära sanningen, men insåg att det hade varit lite väl avslöjande. Jag har ju trots allt förklätt mig till intellektuell snobb, så då måste jag ju etikettera mig som sådan också.
(Phuh, där la jag ut tillräckligt med rök och dimma för att ingen skall kunna misstänka att jag är en förklädd AFA:it.)
Internetkrigare passar väl in på mig.
Anti-Fi!
2011-05-25, 19:24
Hahaha, jag är lätt bilmeckare på vischan! Pluspoäng till skaparen av undersökningen, detta var5 lite humor! :)
Adoremus
2011-05-25, 21:28
En salig blandning,
är väl det enda som passar in på mig. Förr kanske någon hade kallat mig "dogmatisk sekterist", men det var då det...
Aequitas
2011-05-25, 21:35
En salig blandning! dogmatisk,bor på vischan , Internetkrigar :)
Blond&Blåögd
2011-05-26, 00:04
En salig blandning kryssade jag. Det bor en stor mångfald inom mig. Mååångfald! (Hoppas ingen tror att jag är en sån där AFA:it nu... Fast iof, de är ju mer dogmatiska sekterister... och sen hatar de ju sann mångfald också, höll på att glömma...)
:internetkrigare::lyssna::cowboy::nerd::book: