handdator

Visa fullständig version : Hjälptråden

anvihl
2008-01-11, 00:58
Svensk Seger är eg. "pappa" till detta:

I denna tråd ber vi om hjälp. Vi söker råd i frågor, kanske hantverkshjälp (hjälp oss att måla huset, t ex) och var vi kan köpa saker till bästa pris. Kanske har någon bra priser på det just Du letar efter?

Betänk dock, att det redan finns köp-o-sälj-trådar. Inga annonser här! Den som missbrukar förtroende, utnyttjar, eller kanske t o m inte betalar hängs ut här.

Detta är menat att vara ett litet i steg i processen att bygga en gemenskap, att hjälpa varandra. alla har vi ett kontaktnät, ge och få.

Denna tråd kommer klart att bli min skötebarn - jag ÄLSKAR sånt här!!! :evilgrin:

anvihl
2008-01-11, 19:21
Då lägger jag själv först ett erbjudande.... Jag har möjligheter att transportera saker - helst inte för skrymmande - mellan Göteborg och Helsingborg (även andra platser i Sverige. Bas dock Göteborg). Det kan inte alltid ske på dagen och sekunden men jag kan åta mej det, jag har möjligheterna.

PS för alla er som läser tråden nu - GÄVLE-transporten är under behandling.

onkel_lava
2008-01-11, 19:28
Då lägger jag själv först ett erbjudande.... Jag har möjligheter att transportera saker - helst inte för skrymmande - mellan Göteborg och Helsingborg (även andra platser i Sverige. Bas dock Göteborg). Det kan inte alltid ske på dagen och sekunden men jag kan åta mej det, jag har möjligheterna.

Vilka andra platser i sverige kan du transportera till?
Antagligen ett long shot men är det så att du kan ombesörja transport ändå upp till gävle? jag är på jakt efter en ny motor till en av mina bilar och letar över hela sverige efter en,men ett sånt stort "paket" kanske är för stort?

Om man behöver ett jobb kan man då utannonsera det här?

bullet
2008-01-12, 16:39
Vilka andra platser i sverige kan du transportera till?
Antagligen ett long shot men är det så att du kan ombesörja transport ändå upp till gävle? jag är på jakt efter en ny motor till en av mina bilar och letar över hela sverige efter en,men ett sånt stort "paket" kanske är för stort?

Om man behöver ett jobb kan man då utannonsera det här?

Det finns ju en speciell tråd för jobbsök http://www.nordisk.nu/forumdisplay.php?f=151

olasnygg
2008-01-12, 17:29
Hejsan.

Jag arbetar inom byggbranschen och erbjuder: Målning, golvläggning, fastighetsskötsel, inbrottslarm, bokföring med mera. Innehar CE körkort, så transporter av alla dess slag erbjudes även av mig. Tjänster kring Göteborg med omnejd.

Vi är tre stycken i bolaget. Golv och larm är mina specialiteter. Hör gärna av er till mig.

Svejsan.

onkel_lava
2008-01-13, 20:33
Söker hjälp med biltransport ifrån alfta till gävle.